Praca i praktyki

Stanowisko: specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów

Opis stanowiska:

Specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów odpowiada za prawidłowość i rzetelność dokumentacji finansowej projektów dofinansowywanych ze środków unijnych oraz przygotowuje rozliczenia finansowe w języku polskim i angielskim.

Wymagania:

• wykształcenie wyższe drugiego stopnia, preferowane kierunki zakresu ekonomii, zarządzania, prawa;
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
• doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu finansowym projektów miękkich;
• znajomość podstaw rachunkowości;
• podstawowa znajomość prawa o zamówieniach publicznych;
• rozeznanie w unijnych źródłach finansowania projektów;
• dobra znajomość języka angielskiego (C1);
• doskonała znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel) i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce;
• podstawowe umiejętności związane z przygotowywaniem umów i obiegiem dokumentów finansowych;
• bardzo dobra organizacja pracy;
• wysoka kultura osobista;
• umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie;
• otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.

Dodatkowym atutem będą:

• doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze środków unijnych;
• doświadczenie w pracy w instytucji kultury.

Szczegółowe obowiązki:

• czuwanie nad wydatkowaniem środków w ramach projektów zgodnym założonym budżetem i przyznanymi grantami;
• weryfikowanie w każdym miesiącu poprawności finansowej realizacji projektu;
• dokonywanie rozeznania rynku lub uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w przypadku dokonywania zakupów produktów lub usług;
• przygotowywanie umów o dzieło i zlecenie dla uczestników projektów;
• wprowadzenie w obieg dokumentów finansowych z wykorzystaniem programu Expertis (w tym opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w powiązaniu z harmonogramem projektu, przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom);
• bieżące rejestrowanie kosztów i przychodów projektu;
• rejestrowanie i analizowanie stanu środków pieniężnych projektów;
• przygotowanie sprawozdań finansowych w języku polskim i angielskim;
• ścisła współpraca z kierownikami merytorycznymi projektów;
• ścisła współpraca z działem księgowości;
• inne zadania związane z obsługą administracyjną projektów.

Oferujemy

• zatrudnienie na umowę zlecenie;
• pracę w dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole;
• pracę w międzynarodowym środowisku.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert zawierających CV i list motywacyjny do 28 stycznia 2019 r.

Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mck.krakow.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów – rekrutacja”.

MCK zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Na zgłoszeniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Międzynarodowe Centrum Kultury moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.
×
Dodano do koszyka:

Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka