Jak uczymy o kulturze? Prezentacja doświadczeń edukacyjnych MCK w Warszawie

2018-03-12
Helena Postawka-Lech, koordynatorka programów towarzyszących wystawom prezentowanym w MCK i doktorantka w Instytucie Historii Sztuki UJ, bierze udział w odbywającym się w Warszawie seminarium zatytułowanym Jak uczymy o kulturze? O projektowaniu działań edukacyjnych dla dorosłych.

Podczas swojego wystąpienia, zatytułowanego Interpretacja dziedzictwa – klucz do pracy z odbiorcą, Helena Postawka-Lech przedstawi, w jaki sposób dziedzictwo może być wykorzystywane jako nośnik nie tylko wiedzy o historii i kulturze, ale także pretekst do rozmowy m.in. o społeczeństwie obywatelskim. 

Wydarzenie skierowane jest do pracowników muzeów, bibliotek i domów kultury, którzy pragną poznać dobre praktyki stosowane w innych instytucjach. Organizatorem spotkania jest EPALE - Electronic Platform of Adult Learning in Europe, międzynarodowa społeczność stworzona z inicjatywy Dyrekcji Generalnej ds. Edukacji, Młodzieży, Sportu i Kultury Komisji Europejskiej.

Podobną tematykę poruszano podczas seminarium pt. Dziedzictwo z klasą zorganizowanym styczniu 2018 roku w Międzynarodowym Centrum Kultury w ramach obchodów Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego.
×
Dodano do koszyka:

Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka