Specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów

Stanowisko: specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów

Opis stanowiska:

Specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów odpowiada za prawidłowość i rzetelność dokumentacji finansowej projektów dofinansowywanych ze środków unijnych oraz przygotowuje rozliczenia finansowe w języku polskim i angielskim. 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe drugiego stopnia, preferowane kierunki zakresu ekonomii, zarządzania, prawa;
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu finansowym projektów miękkich;
  • znajomość podstaw rachunkowości;
  • podstawowa znajomość prawa o zamówieniach publicznych;
  • rozeznanie w unijnych źródłach finansowania projektów;
  • dobra znajomość języka angielskiego (C1);
  • doskonała znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel) i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce;
  • podstawowe umiejętności związane z przygotowywaniem umów i obiegiem dokumentów finansowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.
Dodatkowym atutem będą:
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze środków unijnych;
  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury.
Szczegółowe obowiązki:
  • czuwanie nad wydatkowaniem środków w ramach projektów zgodnym założonym budżetem i przyznanymi grantami;
  • weryfikowanie w każdym miesiącu poprawności finansowej realizacji projektu; 
  • dokonywanie rozeznania rynku lub uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w przypadku dokonywania zakupów produktów lub usług;
  • przygotowywanie umów o dzieło i zlecenie dla uczestników projektów;
  • wprowadzenie w obieg dokumentów finansowych z wykorzystaniem programu Expertis (w tym opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w powiązaniu z harmonogramem projektu, przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom); 
  • bieżące rejestrowanie kosztów i przychodów projektu;
  • rejestrowanie i analizowanie stanu środków pieniężnych projektów;
  • przygotowanie sprawozdań finansowych w języku polskim i angielskim;
  • ścisła współpraca z kierownikami merytorycznymi projektów;
  • ścisła współpraca z działem księgowości;
  • inne zadania związane z obsługą administracyjną projektów.

Oferujemy
  • zatrudnienie na umowę zlecenie;
  • pracę w dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole;
  • pracę w międzynarodowym środowisku.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert zawierających CV i list motywacyjny do 20 lutego 2019 r.

Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat[t]mck.krakow.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Specjalista ds. obsługi administracyjno-finansowej projektów – rekrutacja”.

MCK zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Na zgłoszeniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Międzynarodowe Centrum Kultury moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.
×
Dodano do koszyka:

Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka